Nog 1 dag! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Elaine Haasjes - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Elaine Haasjes - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Elaine

Blijf op de hoogte en volg Elaine

01 Juli 2015 | Nederland, Doorn

Hey Familie/Vrienden,

De voorbereiding voor mijn reis naar India is helemaal in orde :D
Visum, paspoort, tickets, Money, boeken, kleren, toiletspullen, mobiel CHECK!!
Mijn reuze koffer zit behoorlijk vol!
Ik heb alles en toch blijf ik mijn lijstje met spullen om mee te nemen checken.
Het gevoel van iets missen blijft altijd toch nog een beetje aanwezig.
Maar ik ben er klaar voor.
Haha dat is ook wel verstandig want morgen vertrek ik al.

Morgen begint mijn reis om ongeveer 12 uur.
Dan vertrek ik van uit huis met mijn ouders die mij naar de airport Düsseldorf willen rijden.
Van uit daar is de hele reis op mezelf aangewezen.
De gedachte daaraan geeft wel spanning.
De reis naar India heb ik vaker gereisd maar kon altijd veilig achter mijn ouders aan lopen en weten dat hun alles goed hadden voorbereid.
Gelukkig heb ik een paar zussen die ook naar het buitenland zijn geweest en mij tips hebben gegeven voor de reis.
Deze tips geven mij wat meer zekerheid en merk dat ik meer enthousiast ben dan een ''bange'' spanning om deze reis te gaan maken alleen. Tijdens mijn reis hoop ik op een fijne tijd en ik kijk uit naar het eten, de mensen, de cultuur, het Engels praten wat ook gelijk een uitdaging wordt.
Mijn grootste uitdaging wordt denk ik toch wel deze blog goed bij houden. Ik hoop jullie door middel van deze blog jullie te betrekken bij de avondturen die ik in India ga bleven.

Groetjes van een zenuwachtige/enthousiaste reiziger,

Elaine

  • 01 Juli 2015 - 19:04

    Henk En Lenie:

    Lieve Elaine,

    Ga ervan genieten ! Een fijne tijd toegewenst!!

    veel liefs van Henk en Lenie.......en toevallig komt hier zo een kennis, die ook in India is geweest met haar zoon.

  • 01 Juli 2015 - 20:21

    Mama:

    Lieve dochter,
    Morgen gaan we jou ook loslaten. We vertrouwen erop dat je het goed doet en dat je niet alleen reist. God gaat mee en dat weet jij heel goed. Heel veel liefs. We gaan je missen.

  • 02 Juli 2015 - 06:40

    Leo En Janine:

    Lieve Elaine,
    Een goede reis en een hele mooie tijd toegewenst!
    Goed om te weten dat je nooit alleen bent.
    liefs Leo en Janine

  • 03 Juli 2015 - 15:29

    Annemarie :

    Ha Elaine,
    Fijne reis&tijd gewenst en ik ga je volgen!
    Annemarie

  • 09 Juli 2015 - 18:00

    Jan Heerkens:

    Heeeee dappere !!!! Geweldig dat je aan het reizen bent. We gaan je volgen! En zoals je moeder je al heeft gezegd.....je wordt de hele reis gedragen! Geef je er maar lekker aan over. Geniet van alle ontmoetingen en van de momenten waarop je even alleen met jezelf bent!

    Namens ons allemaal......xxxxxxx
    Jan

  • 13 Juli 2015 - 14:17

    Kees En COby Brink:

    Dag lieve Elaine!
    Wat super om zo via je weblog als het ware met je mee te lopen van jongens- naar meisjestehuis!
    Ben blij, dat je een gezellig gastgezin hebt. Het lijkt me echt fantastisch zelfstandig dingen te ondernemen in zo'n andere cultuur. Ben ook heel benieuwd naar je verhalen wanneer je met straatkinderen gaat 'werken'...
    We blijven je volgen! God zegen voor jou, en een lieve groet van ons, Kees en Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elaine

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 4383

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 13 Augustus 2015

Mijn eerste reis (india)

Landen bezocht: